Mary6134 hayır ya sezeryan için böyle düşünmeyin nolur, bilakis çok konforlu bir operasyon. Üstelik öyle dediğiniz gibi çok büyük bir ameliyat değil. Açık kalp ameliyatı olmıcaksınız. Hop bebişi çıkarıcaklar, minik bi dikiş atıcaklar. Bitti. Siz sonrasını düşünün, sütünüz gelsin, bebeğiniz sağlıklı olsun, gerisi tırı vırı