Benim de karantinada ki 13.günüm. 16+5 hamileyim. normalde de kan sulandırıcı kulandıgım için kam testi falan yapmadılar. Sadece C ve D vitaminleri verdi doktor. Bol pekmez-zeytinyağı yapıp yedim, su içtim, meyve ve yeme içmeye dikkat ettim. Atlattım gibi İnşaAllah siz de atlatırsın ız, bebeklere zararı yok diyorlar ben de tedirginim pazartesi gidecegim kontrole