Elifhahah Kizlar erken doğum riskim var rahim ağzında incelme ve iki santim açıklık var iki gün üst üste 24 saat arayla iki tane vuruncum bugün bebeğin hareketleri yavaş hissetmedim normal mi
UmayGul Elifhahah bu gece oldum birinci dozu ve oglende ikinci dozu olucam, benimkide az hareket etti ama nst de takipteyim surekli sıkıntı yoktu sukur🙏
AlyaEkmen_ Elifhahah ciğer geliştirici iğnenin bebekte hareket azlığına sebep olduğu söylenir normal diye biliyorum 🥲
SailorMoon_ Merhaba iki doz vurulmuştum o iğneden ama 4 sene olacak neredeyse hatırlayamıyorum. Ancak vurululanlar hep 1-2 gün bebek hareketletinde azalmadan bahsediyorlar normal sanırım. Üstte kalsın.
Birmelekannesi_38 Elifhahah geçmiş olsun bende de aynısı var 29+0 Ken 2 cm açılma var dediler yatış verdiler ciğer gelistirici vurdular şimdi evdeyim sürekli dinleniyorum Simdi şükür 32+3 olduk aenin açılma ne zamandır var
Elifhahah Birmelekannesi_38 Benim Çarşamba gününden bu yana canim gece çok sancı çektim salı gecesinde Çarşamba günü iki santim açıklık ve rahim ağzı kısalığı var dedi
Balbeby Elifhahah bende dün ve önceki gün iki doz olacak şekilde oldum canim evet biraz azalma var ama çok şükür komple durmadı benimde erken doğum riskim var rahim ağzı kısalığı olduğu için sürekli yatıyorum rabbim sağ saglim gününde dogumalarini nasip etsin insallah cümlemize🤲🤲
Birmelekannesi_38 Elifhahah bende de sancı yok ama bebek sağ tarafımda toplaniyo bu kasılma oluyo herhalde öyle yani
cocoblog Merhaba bende ciğer geliştirici oldun 26.haftamda 24 saat arayla erken doğum riskinden dolayı bebek hareketlerini azaltıyor ilaçtan kaynaklı içiniz rahat olsun
Gulgul23 Elifhahah Benimde erken doğum riskim var yüksek tansiyondan dolayı 32 haftaya girdim dün iki doz bugün iki doz oldum benimde dünden beri bebek hareketlerinde azalma var tedirgin oldum bende
Balbeby Elifhahah yok canım doktorun öyle uygun gormus demekki korkma Rabbim sağ saglim gününde dogumalarini nasip etin insallah🤲🤲