Kızlar normalde ben ayın 22 sinde erken gebelik testi yaptm negatif cıktı ama dün akşama doğru pembe akıntı ile birlikte kan geldi ben adet oldum sandım adetim ayın 28 inde olması lazım bu kadar erken de hiçbir zaman olmadım. Suan da gittim wc ye dedim yogunlaşmıstr kanama adetim başlamıstır diye ama ne kan var ne başka bir sey. Umutlanmak istemiyorm ama yerlesme kanaması olabilir mi yerleşme kanaması öyle bir sey mi? Bu arada yumurtlamayı ayın 10 unda görmüstm 22 sinde test yaptm negatifti