Kizlar, 38. Haftamdayim 39 da sez. Olucam ve surekli kabus gormeye basladim. Genel ruh halim tabiki stresli korkulu gergin.. dogumdan cok korkuyorum.. Biliyosunuz gebeligin baslarinda da oluyordu kabuslar gormek ve normaldi buda oyle bisey mi acaba? Yoksa icime mi biseyler doguyor? Surekli birilerine bisey oluyor da ruyalarimda??