Yirminci haftalardan beri benimde öyle o zamandan beri atel kullanıyorum hangi elim çok agrirsa ona atel bileklik takıyorum diğer bilegimide tülbentle bağlıyorum biraz biraz fayda oluyor bide yanıma yüksek yastık koyup ellerimi onun üstünede tutarak uyumaya çalışıyorum çok zor bı durum ona rağmen şu saatlerde ağrıyla uyaniyorum