Dilaraaleyna İlk hamileligim erkek cocugu ama 17+5 iz ve hic hareketlerini hissetmiyorum nezaman hissedebilirim acaba ❤️
Deletedmom27272 Dilaraaleyna hayırlı olsun öncelikle benimde ilk hamileliğim tam anlamıyla 20. Haftada hissetmeye başladım 🙂 ilk gebeliklerde karın kasları sıkı olduğu için geç hissedilebiliyormuş endişe etmeyin sakın 😇
Zeyno1934 Dilaraaleyna Henüz erken canım bende o haftalarda hissetmiyordum şu an 25 haftalığız gümbür gümbür hiç durmuyor 21 de hissetmeye başladım canını sıkma 😊😊
Cilekliruyam Dilaraaleyna benimde ilk hamileliğim erkek bebek bekliyorum ve ilk net tekmesini 23+2de hissettim normal canım korkma 🥰
elmaliturtamm Deletedmom27272 ben 15.16.haftalarda yavaştan hissetmıstım 20 den sonra netleşiyor biraz daha bekleyin :)
ozgei Dilaraaleyna benim de ilk, 17-18de dinlenirken uzandığım zamanlarda minik pıt pıtlar baloncuk patlaması gibi şeyler hissettim, bebebek hareketi mi acaba gaz mı diye düşünüyordum o şekilde oluyor🤭Ama onlar bebekmiş.Esas kayma şeklinde hareketi ilk 20de hissettim
Ness23 Benım ılk gebelık 22.haftadayım hala hissetmedim.Gecen hafta renkli ultrasona girdim cocuk cok şükür sağlıklı,hareketli ama ben hala hissedemedim.Arada atıslar oluo ama kalp atısın gibi onlar mı bilmiyorum
Dilaraeslem Dilaraaleyna 22. Haftaya kadar hissetmedim o zaman da çok hafif hissetmiştim hissediyordum hatta çok sık olmuyordu büyüdükçe sıklaşıyor ve his artıyor
Deletedmom_33 Dilaraaleyna Bende 18+2′yim henüz bende tam hissetmiyorum sade ara ara karnımın içinde bı titreşim oluyor, nadiren ufak bir tırtıl yürüyomus gibi oluyor herhalde bebek diyorum 😅 genelde öğleden sonra veya akşama doğru oluyo bende ama yatınca hissetmiyorum otururken oluyor