Nur_Nur_ planlı gebelik ise gebelik olmadan önce folik asit başlanmalı. Yok değilse,gebeliğin ilk üç ayında folik asit kullanılmalı. Sonra bırakacaksın folik asit 12.hafta dolunca. Ondan sonrası rutin kontrollere gidip kan isteminiz yapıldığında çıkan sonucunda göre takibini yapar doktorunuz. Ben mesela decavit devit3 ikisiyle başladım folik asit ten sonra. 5 aya gelince idi sanırım yanlış yonlendirmiim,demir takviyesi için gynoferon içmeye başladım. Son üç ay kalasi da balık yağı(İmom tablet,dışı kahverengi bunun hamileler için olan yani normal balık yağı takviyesi olanı diil de) içmeye başladım. 33+4 olduk. Geçen haftaya kadar kampların kasilmalarim oldu. Magnezyum takviyesi alayım mı dedim doktor ictiklerin yeterli dedi