Haziranannesii nohutlar ben ucuz birşey almıştım ama markası iyidi belki tutmazsa diye o kadar para vermek istemedim tutunca nuk geçtim
AliyeAsel Ben nuk aldım canım aventler biraz pahalı ve ağır geliyor diye duydum bebeğe bi damaklı bi tanede silikonlu aldım hangisini emerse
Kbrars10 Avent ultra soft hem cok hafif tutması kolay smotie de almıştım ama o biraz ağır gibi geliyo
Nisanurr Ben avent soothie kullanıyorum anne memesine en çok benzeyen olduğu için çokta memnunum ben tavsiye ederim 😍
nohutlar [bilinmeyen] haklısın doğrudur ama bulundurmak gerekir diye almayı düşünüyorum 🤔 Bir de ikiz gebeyim süt gelir gelmez 🤷🏻♀️ O yüzden biberon da emzik te belki kurtarıcı olur diye danışmak istedim sizlere😊
CansuOztomurcuk Avent Ultra Soft aldım ben de. Tutarsa, severse. Emzik verme çocuğa diyenler de var tabi ama bilemiyorum.
nohutlar CansuOztomurcuk alıcaz mecbur.bizlere verdiler emziği annelerimiz biz de bebelere vericez artık keyifleri isterse tutarlar 😃