biroglanannesii vakit kaybetme doktora git canım benimde 17 haftada olmuştu kahverengi leke ben hemen doktora gittim alttan bakabilir korkma toplum arasında alttan bakmak riskli diyorlar ama doktora bağlı sadece alttan uctan bakıyo kaç haftalık olduğunu sorarak bebeğe kadar sokmuyor ultrasonu sana yani kendini de kasma bebeğin sağlıklıysa bir şey olmaz , sonra da üstten bakar iğne verebilir sana bana acilde progesteron iğnesi yaptırtmıştı 4-5 gün dinlendim sonra şimdi hiç bişey yok.. Her lekeyi ciddiye alın lütfen ben bir sağlıkçıyım anlamadım başta ama önemli bu tür lekele, ilk bebeğim olucak yeni öğreniyorm kadın doğum alanımda değil ama leke görsem yine hemen koşa koşa giderim yani doktora …