Deletedmom_33 Sultan3455 Ben gitmeden aldım gittim aşıya. Geldikten sonra akşam almadım ertesi gün aldım tekrar duş. Kol ağrısı asi olduğum gece başladı 2 güne geçti
Hayalimmm846 Kızlar biliyorum konunuzla alakası yok ama aşı içeriği geciyo sonuçta ben 3 yıla yakındır bebek istiyorum aşı oliyim dedim ama etraftakiler kısırlık yapar falan diyince ben kendimi geri çektim gerçekten varmı böyle bişey