Kızlar başımdan geçtiği için faydam olur amacı ile yaziyorum . Avuç iclerimm ve ayak altlarımdan sadece geceleei kaşıntı ile başladı . 35. Haftamdaydim. Karaciğer enzimlerime ve safra asiti degerime bakildiktan sonra koleztaz teşhisi kondu yani safra tuzunu vücuda salıyor Bebek anı ölümü ile sonuçlanabiliyor . Bebek hateketlerinde yavaşlama oluyor benim çok yüksek çıkmadığı dan ilaçla bastırıldı eğer ki çok yüksek ise bebeği sezeryanla alıyorlar .. ama erken teşhis çok önemli kasinti birşey alerji yapmıştır diye düşünüp bosvermeyin .