Zek38 teletabi ya aslında yemek yiyince vicdanında rahatlıyor bence. Ben yemediğim sevmediğim şeyleri bile tatmak istiyorum ki tada aşina olsun diye bebeğim. Şuan sevmediğimi değil sevdiğimi bile göresim yok. 😅
Babyiveannesi Zek38 valla canım 33+6 haftalıkken gittim yani bir iki gün önce kilosu 1970 gramdi doktor haftasına göre kilosu çok az dedi ve çok üzüldüm