Dilaraeslem bende kan ve idrar verdim normal çıktı cok şükür 35 haftaligiz sezaryen gözüküyor dr um 39 haftada almak istiyorum insallah dedi ama aşırı heyecanlıyım ilk doğumum olacak birden gelirse ne yaparım diyorum tabi hergun yine bseylerde yapıyorum eksiklerimi, onun dışında çok agirlastim bakalim cuma günü bi nst bakacak hepimizin hakkında hayırlısı olsun inşallah sağlıkla alalım evlatlarımızı🌸