Geceleri uyuyamıyorum ya. Saat 3-4 hatta bazen sabahı açtığım bile oluyor☹️ Mecbur uyuyamadığım için sabahları 4-5 e kadar uyuyorum. Geceleri ağlıycam nerdeyse uyumak için. Birde ben 22+2 haftamdayım istifram hala geçmediği için miğde bulantı hapı kullanıyorum. Kaç gündür gece onu bile içmiyorum her halde o uykumu kaçırıyordur diye yerine süt içiyorum ama olmuyo ya uyuyamıyorum bir türlü. Varsa aynı durumda olan yada bir çözümü olan söylesin lütfen☹️