Kızlar 39+3 haftalık gebelikte hergun gelip giden sancım bugün yoktu bende rutin kontrole geldim sonra full gezicektim bugün öyle plan yapmıştım… Geldim kontrole normal nst beklerken meğer 4 cm açılmam varmış ve bebeğin suyu neredeyse kalmamış 😔 hemen yatırım yapıldı tabi hala sancı hissetmiyorum sonra suni sancı verdiler açılmam gayet iyiydi ama gücüm kalmadı saat 15.20 de başlayan doğum 19.43 te Bitti… 🥰 şimdi size doğum odasında yazıyorum Rabbim hepinizi bir avazda kurtarsın güzel annelerim benim biz kadınlar hepimiz okadar güçlüyüz ki biz istemeden hiç bisey olmaz Rabbim hayırlısıyla sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 😘😇🤲💜