makbulekckdmr Onay2018 Bende leke hiç gelmedi ama her lavaboya çıktığım da çamaşırım ıslanıyor sanırım su geliyor cunku her defasında öyle ıslaklık hissediyorum
makbulekckdmr Onay2018 39+3 olduk bugun açılma var mı bilmiyorum perşembe günü çatı mıaynesi olmustum işde pazartesi bidaha olcam suniyle başlatalım dedi doktorum
Onay2018 makbulekckdmr yaa beni herkes korkutuyor tup bebek ile hamileyim riske atma sezeryan ol niye acı çekeceksin boşa diyorlar
makbulekckdmr Senanurrncb Peki sizin geliyor mu su falan 🤰 Ya sabahtan beri de Ayaktayım yürüdüm falan belim aşırı ağrıyor şimdide aşağı büzlüme doğru iniyor insallah artar da doğum sancısına dönüşür
makbulekckdmr Onay2018 İki doğumun da kendine göre zorluğu var bence ama normal yapabiliyorken Sezeryan niye düşüneceksin ki ☺️
Elbruzebru aslihan41 ben 54 hamile kaldım mide bulantısı falan çok oldu 50 ye kadar düştüm şimdi 56 oldum canım
Onay2018 makbulekckdmr ya açılman oldu mu senin bende suni aldm ama açılma olmuyor sabaha kadar suni verebiliriz yada sezeryan diyor doktor sabah 8 den beri suni veriyorlr
makbulekckdmr Onay2018 ilk geldiğim de 1cm 12 de şimdi 4 cm olmuş iyi gidiyor dediler ama hiç oturmuyorum hareket yapıyorum sende öyle yap canım