Ben 21 haftalıkken oldum 23 haftalığız bir sıkıntımız yok çok şükür 2.dozu da öbür hafta olucam,iki dozunu da olup doğum yapan arkadaşlarım var onlar da sıkıntı yaşamadı. Benim drum aşıdan çok ateş yan etkisinden korkuyordu ilkinde yaşamadık ikincisinde de olmaz inşallah ama olsa bile parol düşürüyormuş. En önemlisi doktorunuzun yorumu ona göre karar verin bence 🙏🏻