HavvaKork karaciger enzim degerlerinize baktırin bendede ayni durum vardı 3 haftadir
Enzim degerlrim yukselmş yani karaciger fazla calsmyr safra asidi oluşuyr gastroentolojiye gidin derim ve dahiliye ceşitli tahlillee yaplyr zaten cikyr testte..gebelikte sknti diye blyrm benm degerlr 180 lerde dusmesi icin ugrasyrm 37+5 im bu arada