Kızlar 4 gün sonra sezeryan doğumum var aşı için sabırla bekledim . Doğurur doğurmaz aşı olmak istiyorum sezeryan sonrası hemen aşı olan oldu mu ? Etkileri oldu mu ameliyatlı olacağım in merak ediyorum. Doğum yaptıktan hemen sonra aşı olacağım . Olan varsa paylaşabilir mi?