Busramert33 Evt çok ilgili biri bende randevu bulamıyorum normalde Çarşamba günü beni çağırdı gel dedi hangi gün ordaysa o gün gel diyor bana sabah 8 de gidip kimlik randevu Alacam almak istiyorsan ya kendin yada eşin sabah gelirse alırsın randevu sultan hocaya sekreterler veriyor kapının girişinde olanlar