Dilaraeslem Nurklc38 bende 30 a kadar hep aşşağıda hissediyordum sonra yukarı da hissetmeye başladım 34 de doğum pozisyonunu almıştı şimdi yine aşşağıda hissediyorum Hemde şimdi 36. Haftaya girdik 2700 olmuş kendi ağırlığıyla beraber rahme baskı yapıyor çok fazla hissediyorum Buda hem bel hem kasık ve bacak ağrısı yapıyo
Asellinaanesi Nurklc38 30.haftada filan yukarı çıkar ne güzel aşağıda işte otururken filan göğsünün altını filan sıkıştırmiyor küçük çocuk gibi gittiğin yerde tuvaletim geldi demiyorsun tadını çıkar 🤪🤪 esim evden çıkmadan tuvalete gittin mi diye dalga geçiyor 🤦♀️
Nurklc38 Asellinaanesi Hahaa ne bilim böyle sanki düştü düşecek gibi hissediyorum aşagıya doğru gelecek gibi sanki hep bi aşagı da sol kasıkta 😂
Gunelmahmudova Ben de 29 haftaligim. Bebegim daha çok sag tarafimda oluyor. Göbegimin altinda diyil de hizasinda bazen de yukarida tekmeliyor 🦋🦋 ama son zamanlar böyle bazen zor nefes aliyorum. Asagida da sanki vajinamda da hiss ediyorum
muges44 Nurklc38 Değişiyo aslında. Çıkar annesi üstede niye çıkmasın.Emin ol midende olsun istemezsin😂😂 mideye baskı fena oluyo ya
prensesimveannesi Nurklc38 bir kaç hafta sonra göğsünün altında hissedersin canım çok can yakıcı ama değer 🥰♥️
prensesimveannesi Nurklc38 düşündüğün için canım bırak hareket etmesini düşünme hissedeceksindir 🥰 bazen bende çok düşünüyorum hissedemiyorum 😂
prensesimveannesi Nurklc38 korkma canım kafanı rahat bırak düşünme tatlı bişeyler ye iç sol tarafına yat 🥰