Canım ben 40 yaş olduğum için zaten öncesinde de coraspin kullanıyordum. Hamile olduğumu öğrenince doktora söyledim ve bırakma devam et dedi. Bugün 28+2 yim ve kullanmaya devam ediyorum. Başka nedenlerle de kullanılabiliyor. Bir sorun da olmadı çok şükür.