Annişlerim selam🤗 Memorial Hastanesinde haftaya doğum yapacağım doğum tecrübeniz nedir? Yada duyduklarınız? Hastane ziyaretçi vs almıyormuş sanırsam? Doktorum hastane doktoru değil anlaşmalı hastane orası. Sizce iyi midir? Koru tercih etmiştik memorialda baba giriyor diye memoriala kaydırdık. Sizden öneri bilgi herşeye açığım🥰