[silindi] ya maksat aramak olsun gelsinn de kim gelirse gelsin biz aradık diye geçistiriyolar. Bak duyuyorum bazı aile hekimleri var gerçekten aşırı ilgililermis bide bizimkilere bak 😂😂 ya sen Dr sun ilacı ben mi bilicem. Zaten baktıkları yokki ilaç yazimmi var mı istediğin tamm hadi hemşirenin yanına git. Bı ara benim hemşire sinirlenmis Dr a artık bıktım herşeyini ben yapıyorum hiç biseyle ilgilenmiyo bundan sonra hiç biseyine yardım etmicem diyodu