Benim ablam aynı durumda ama seviyesi ileri biraz dışarıdan belli olmasa da, doğumu genel anestezi ile yaptı sancı çekmemesi gerekiyormuş bir de kendi doktoru 10 kilodan fazla almamasını söylemişti açıklığa etki edebilir diye. Sizin seviyeniz için egzersizlerinizi aksatmazsanız ve kilo kontrolü yaparsanız ilerleyen zamanlardaki durumunuza göre belki normal doğum denemek ister doktor ama çoğu riske atmak istemiyor. Diğer konularda içiniz rahat olsun ablam sezeryana rağmen 3-4 günde ayağa kalkmıştı kendi işini kendi görür hale gelmişti 👍🏻