Senayyalcin arzubldk Devlet hastaneleri ilk gebeliklerde çatı muayenesinde sıkıntı çıkmazsa son ana kadar normal doğum yaptırıyor gün vermesi için ikinci sezeryan doğum olması lazım ama bi problem varsa ve sezeryan oluyorsanız genelde bebeğin gelişimi tamamsa 39 da falan yapıyorlar
Annelik-yolunda12 arzubldk Son kontrollerine bağlı bir sorun yoksa 39 a kadar bekliyorlar bebeğin gelişimi ve sizin durumunuza göre değişir tabi
arzubldk Senayyalcin benim bebeğim makat geliş 37+4 olduk doktor sezaryen büyük ihtimalle dedi ama hala gün vermedi ne zaman verirler
Senayyalcin arzubldk bilemiyorum gerçekten bi 39a kadar falan makat geliş devam ederse ve gelişimi de tamamsa beraber gün belirlersiniz zaten 😊
bahtnurr1 Devlette doktorum doğumu 39da konuşuruz dedi 😂 ben sezeryan istiyorum ama sanmıyorum yapmaz gün de vermez. Bazı yerlerde 34 de falan da çatı muayenesi yapıyor demişlerdi burda
arzubldk bahtnurr1 devlette çatı kontrolü yok diye biliyorum yani en azından benim gittiğim hastanede öyle bir şey yok 😂
bahtnurr1 arzubldk kız var nasıl olmaz 😂 36-37 de yapıyorlar bildiğim. Özel bazen yapmıyor sezeryan istiyorum diyince