Kardelencelikk embiye hanım çok tatlı bir hanim efendi hem yaklaşımı hem anaç oluşu ben çok memnun kaldım.
41 haftaya kadar bekledim normal doğum için ama yapamadım o yüzden sezeryan doğum yaptım ve çok çabuk toparladım annem kızım 16 günlüktü gitti biz yalnız kaldık kızımı rahat rahat kendim yıkayabildim vakit buldukça yemegimide işimide yaptım