mercimekanneeesi Merhaba kızlar 4,5 aylık hamileyim çok kötü soguk aldım başım kemiklerim kulagım kısaca her yerim ağrıyor ateşim de var, ne yapabilirim içebilirm tavsiyeniz nedir ilaç kullanamyrz bu yüzden doktora gitmedim. Ne yapmalym
Asiyes mercimekanneeesi rahatlatan serumlar veriliyor bende geçtiğimiz hafta yaşadım hal burun akıntım var bir kovid testi yaptırın ve kullanabileceğiz antibiyotik varmış ben kullandım , şuan daha iyiym bir acile gidin vitamin takviyesi iui geliyor onun dışında kelle paça , mandalina , portakal vs vs
Ozlemclr mercimekanneeesi Canim güzelce ılık duşunu al baş bolgene biraz sıcak su tut ağrın hafiflesin zencefil limon bal yap iç mandalina filan ye bağışıklığın toparlansin eşinden rica et sırtına beline masaj yapsın biraz gevşer kaşların inşallah toparlanirsin
mutlugebeee mercimekanneeesi neden gidip test vermiyorsunuz bütün covid belirtileri varken? Bir de eminsiniz yani soğuk algınlığı olduğuna
Elalayla Covid olabilirsiniz . Parol içebilirsiniz. Test yaptırın mutlaka . Bitki çayları için . Doktorum başka birşey tavsiye etmedi .