Hanımlar mide yanması malumunuz bende hamilelik öncesinde de vardı neredeyse 3cu ayda başladı doktor rennie sürüp verdi valla her yandığında azar azar içtim 3 4 kutu yazdırıyordum geçen gün sağlık ocağına yazdırdım oda tablet olanını yazmış eczacıya sorun olurmu hamileyim şurup olanını kullanıyordum dedim bom bom suratıma bakıp olmaz dedi neyse kullanıyorum ama şurup kadar etkili değil yani 2 tane üst üste atıyorum ağzıma banamisin demiyor kulaklarima vurdu mide yanması resmen kulaklarım acıyor napicam ne kullanayım lütfen başka çözüm varmı..