Minnosun canım başarıda sezeryan olursan eğer doktorlar hemşireler falan doğum sonrası çok ilgisizlermiş benim halam orada yaptırdı dr. Kenan beyde yıllardır hem doktoru hem arkadaşıydı hatta ona rağmen kadına doğumdan sonra ne kum torbası koymuşlar ne epiduralden sonra yapması gereken şeyleri söylemişler ilk hamileliğiydi birde acemiydi lohusa korsesinden falanda haberi yokmuş kadının karnı kaldı öyle içini falanda temizlememişler kistleri vardı normalde sezeryanda temizlenicek olanlar temizlenir tekrar bi ameliyat olmaya gerek kalmasın diye hiç birşey yapmadan kapatmışlar direk o yüzden ben pek önermiyorum başarıyı