ay-se biz bunun neden olduğunu bilemeyiz bu açıklamayı bu kişilere kimler yaptırdı neden yaptırdılar ilk başta ne tür baskılar ile karşı karşıya kaldılarda bu şekilde açıkladılar , siz bu işin içindemisiniz bilyorum ama ben devlet hastanesi olsun özel olaun içlerindeydim neler olduğunu az çok tahmin edebiliyorum. ben başta o açıklamalara inanmamıştım, çünkü belirli yaştaki hastaların vasiysi olmadan tedaviye alınması yasak ki hastalar kendi haklarını biliyorsa al bebeğime iğne yap getir diye bebeği vermez kendide girer tutar bebeğini çünkü bebek hasta annesi veya babası ile muayeneye veya tedaviye alınız bilinci yerinde olmayan hasta olarak geçer yani kendini ifade edemiyor onun yerine kesinatlı biri oluyor kanunen yasak, demem o ki işin içinde neler var o açıklamaları kimler yaptırdı kimse bilemez…