Periocalll amiiiin inşallah. Allah bizlere bağışlasın evlatlarımızı 💕😌 hayır maalesef normal değil 🥺 ben çok istedim normal doğum olmasını o yüzden sonuna kadar bekledim ama açılmam olmadı bir, ikincisi de zaten doktor çatımın dar olduğunu ve bunun beni ve bebeği zorlayacağını söylemişti. Nitekim öyle de oldu. Bebiş 4600 gram oldu. Doktor “ben bu durumda ikinizi de riske atamam, sezaryene dönüyoruz” dedi. “Normal doğum çok istiyorsan başka doktorlara da gidip fikir alabilir ya da onlarda doğum yapabilrisin, ama kimse seni bu halde normal doğuma almaz” dedi. Allah var kendisine de sonsuz saygım ve güvenim var. O yüzden ondan vaz geçmedim ve cumartesi için kimselere söz vermedik 🥰 Ali Taha’mızı bekliyoruuuz