Edoliii Kizlar bgun gittim hastaneye yeni gebelik oldgnu soyledim taa 1 ay sonrasna gun werdi hic hastaneye gitmedim daha beklesem mi ki randewuyu weya bska hstanye mi gitsem kafam cok karisik
Eminearz Edoliii bende gaziye gidiyorum ilkte öyle randevu veriyorlar ama burdan randevu aldıysan kontrollerine burda devam et çünkü burasi diğer hastaneler gibi değil herkes çok kolay randevu alamiyor ve belli bı haftadan sonra kabul etmiyorlar falan doktorlarda çok ilgili….
Deletedmom93284 Edoliii ben de Gazi ye randevu aldım e nabızdan ekimin 8′ne hala vardır belki almak istersen
Sedaaaa2 Edoliii benım doktorum var aydınlıkevlerde ayşe hoca on numara bi kadın yemin ederim kafada bi tutam zerre soru işaretiniz kalmıyo 120 tl muayene ucreti
Kbrasmskbyrktr Edoliii bakilmamissa başka hastaneye git canım sağlık ocağında kan ver önce değerlerine baktir
Deletedmom93284 Eminearz yaa siz memnun musunuz bende randevu aldım ilk defa gidicem açıkçası tedirginim doktorun adı Özlem şuleydi
Meltem00 neslican0644 Deletedmom93284 e nabızdan gaziden nasıl alıyorsunuz telefon ıle alınıyor randevu gaziden
Eminearz Deletedmom93284 inanın bende ikinci gebeliğim ama bura konusunda böyle bı tedirginligim vardı arkadaşlarım randevu alamadıklarını söylediler ben çekinerek gittim 1 ay sonrasına randevu verdiler ve sonra herkes okadar güzel ilgileniyorki ayrıntılı taramada falan kendimi özel hastanede hissettim gerçekten memnunum
arzubldk Edoliii zaten ilk başta hemen ultrasonla bakmıyorlar 2-3 kere beta takibi yapıyorlar sonra diyor ki haftaya gel
neslican0644 Edoliii ben de gaziye gidiyorum ama ücretli prof.merih bayram ve aşırı memnunum. Eğer para wermeyim diyorsanız normal kadın doğumuda çok güzel we ilgililer bence gaziye devam edin 🙂
neslican0644 Edoliii normal olan doktorlar hakkında bi bilgim yok malesef ama üniversite hastanesi olduğu için memnun kalırsınız bence . Ben aylık 280 tl òdüyorum.