Zulyhaa 16+5 haftalık hamileyim belim tam ortasında kocaman bir şişlik oluşmuş ve bel agrilarimda çok normal ki halilelikte bel şişer mi
secoz Zulyhaa belinin mi poponunkuyruk sokumu falan mı benim kuyruk sokumumda olmuştu bi süre rahat oturamadım
secoz Zulyhaa bebek daha çok küçük bel ağrıları düşük veya erken doğumu tetikleyebiliyor canım bi doktora git istersen 🙏🏻