Gece 4 te suyum gelip gittigim hastanede yatısım yapildi dogumhaneye alındım bi odadaydim sancimin gelmesini beklediler kendi sancım gelmedi suni sancı verdiler kivrandimda kivrandim bagiriyoorum yardım edin diye canım cikiyodu saat 10.00 oldu açılma yok 14.00 oldu açılma yok 1 cm hala sonra bebeğin kalp atislarinin zayifladigini gorduler acil sezeryana aliyoruz dediler beni hazirladilar sonda falan taktilar ben tabi hem titriyorum hem kivraniyorum korkuyorum ilk defa ameliyat olcam ilk defa böyle bişey yasicam aldilar beni sezeryana ellerimi bagladilar belden iğne vurdular 😢 ayaklarım bi yandan isiniyordu bi yandan uyusuyordum neyse ben uyumusum yada bayiltmislar beni hiç hatırlamıyorum cocugumu dogumunu bile goremedim 😩 odaya geçtik orda gordum bebegimi ağrım var bi yandan yanmam var bacaklarim uyusuk hala titriyodum cok zor bi doğum gecirdim kızlar anlicaginiz Allah bütün doğum yapacak annelerin yardımcısı olsun 😌