Elisa23 herkes fazla demiş ama ben sleppy 1 numara aldım hemde 210 li olandan bayağı indirime girmişti zten 3 ve 5 kilo arası yaziyo kızım 3 kilo doğdu ve ilk ay fazla harcanıyor bez en azından biz günlük 8 10 kesin kullanıyorduk gayet güzel yetti sonra 2 numara aldım