Minikmucizem1 aynen canim benim doktorum 34üncü haftadan beri klasik haelreketlerindw azalma hissettigin an bekleme hemen gel dedi hatta 1 kez 35 haftalikken varla yok arasi hissettm hemen gidip nst baglandm ultrasona girdim simdi 37+4 üm takipdeyim surekli devamlı hareket etmede ortalama saatlerde takip ediyorum bazen rahatsiz olsun diye uyariyorum karnimi