FatmaB58 Calisananne25 İnsallah canım benim amin 🤲🏼😍 nasılsınız nasıl gidiyor cinsiyetiniz ne ismi belli mi yavrunun😍🤲🏼🌸
FatmaB58 badembid Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏❣️ nasılsınız nasıl gidiyor ❣️😍
FatmaB58 ebruzb tedirgin olma kuzum yediğin ictigin şeylere dikkat et Allah’ın izniyle güzel çıkar sonuçların inşallah 🙏
badembid FatmaB58 çok teşekkür ederim iyi gidiyor şükür hafif hafif ağırlaşıyorum artık ama keyfimiz yerinde 😇 sizin nasıl gidiyor?
Calisananne25 FatmaB58 gayet iyiyiz çok şükür bu zamana kadar rahat geçti idari izindeyim şuan evde keyif yapıyorum, oğlumuz olacak 😍 ismi yüzde yüz netleştirmesek de aslan düşünüyoruz 😍 sizin belli mi 🥰
FatmaB58 Calisananne25 bizde de yok net bişey 😂 Allah nasip ederse kızımız olacak Ömür ismine çok yükseliyorum bakalım nolcak 🥰🤲🏼
FatmaB58 Aysekilic geliyor gelmekte olan Allah’ın izniyle 🤲🏼🎈 kolay doğumlar diliyorum arkadaşım Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏
Aysegul354 FatmaB58 bende 32 de hazir etmeyi düşünüyorum nasipse bir kac eksiğimiz var 26 iz daha zaten bir ay sonra baslarim yikamaya 30. Hftada 🥰
FatmaB58 Aysegul354 ben 30 haftalık zannediyorum da sizi ondan öyle yazdim canım bende bu gece itibariyle 26 olacağım Allah’ın izniyle 🤲🏼🎈
Seragurkan FatmaB58 en güzel süreçtesiniz bol bol keyfini cıkarın ve uyuyun 🥰 sonra uykularınız hepten kaçıcak ama yinede cok güzel duygular. Şükür halimize bugünleri görebiliyoruz. İnşallah sağlıcakla alacağız bebeklerimizi kucağımıza🤲