Çok özür dileyerek soruyorum kusuruma bakmayın . Hamileliğim başından beri büyük abdestime çok rahat cikiyorum hemen hemen hergun ama ishal şeklinde ve rengi çok koyu ve aşırı iğrenç kokuyor 😣 özür dilerim soruyorum ama mecbur kaldım. Gaz çıkarınca da çok kötü kokuyor sanki zehir var içimde 38 haftaliğim sürekli karın agrisiyla tuvalete gidiyorum şaşırıyorum bu benden nasi çıktı diye . Var mı yaşayan