Damlaaan bu sizinle ve bebeğinizle alakalı bir durum ben ilk gebeliğimde çatı muayenesi oldum doktorum çok rahat dogurursun dedi acı eşiğinde yüksek dedi ama gel gör ki kızım dönmedi ve suyu bitmişti sezaryene aldı şuan oğlumda kanalda baskı yapıyor ama pazartesi günü sezaryen olucam ilki genel anesteziydi kendime zor gelmem dışında kötü baska hic bisey yasamadım tabiki dikişleriniz acıycak ilk kalkarken biraz zorlanıcaksınız sonucta karnınızdan bebek cıkartıyolar yada normal dogumda tabiki sancı cekiceksiniz altta dikişleriniz olucak olması gereken şeyler yani bi şekilde çıkıyor çocuk haftanız daha erken ama buna karar vermek için