minikane21 papatya56 aksam erken saatte alin geceye de alarm kurun için oyle yarın ağızdan alınca uyku yapıyor malesef. bende aylardır fitil olarak kullanıyorum şükür oyle sorunum yok fakat akıntı oluyor fitil olarak alınca da
Balbaby Arkadaşlar Progrstan kullanırken kan sulandırıcı almak gerekiyor mu ilk defa duydum doktorum bu konuda birşey dememişti 🤷🏼♀️
Minikkusummmm Balbaby hayır şart değil tabiki bnm daha önce düşüğüm oldu ve kan değerrlerime bakıldı kanda pıhtılaşma olduğu için kan sulandırıcı kullanıyorum
Balbaby Bende fitil olarak alıyorum ilk 5 10 dk kasılma oluyor gibi hissediyorum bir süre kalkmıyorum sonrasında sorun olmuyor sadece ilacın dışındaki beyaz kısım ara ara akıntı gibi geliyor