Sude-96
Sude-96 yani koca benim bebek benim birşey olmuş olsa benim canım yanıcak ona dokunan ne anlamadım 🙂 sende takma , doktorum bu arada ciddi bişe olduğunu sanmıyorum ağrın olurdu ciddi olsaydı dedi bi hafta içi kontrolüm vardı ona gidicem yine bakar bişe varmı diye bakalım inşallah bişe çıkmaz da normale döndüm şükür sorun yok 😋