Merhaba 34+2 haftalık gebeyim. 32 haftalıklen 1,5 cm açılmam vardı ve bebeğim doğum kanalıma yerleşmişti. Olursa doğum başlarsa diye 4 doz ciğer geliştirici vuruldum ve kasılmaları engellemek içinde 6 saatte bi nidicard diye hap kullanıyorum. Fakat 2 gündüe karnımın içinde bi ağrı bi yanma var. Belimede vurdu belimde ağrıyo. Böyle bi duruö yaşayan var mı ?