Svg86lina Geçen sene Kasım ayında covid geçirdim, 2-3 günü ağır olmakla birlikte toplamda 10 günde atlattım. Sonra sağlık çalışanlarına aşı geldi Ocak ve Şubatta 2 doz sinovac oldum. 3. doz biontech geldiği zamanda yeni hamileydim. Ama aradan geçen 8 ayda antikor seviyesi düşüyor. Dün akşam 3. doz Biontech oldum. 18+5′im. Aşı olduktan 2-3 saat sonra kolum ağrımaya başladı, şuan da hala ağrıyor. Ama başka bir yan etkisi henüz olmadı. Sinovacların hiç yan etkisi olmamıştı. Bakalım umuyorum böyle sorunsuz ilerler🙏