Ayseee38 Merhaba ben 37+1 haftalığım geçenlerde bebeğim çok hareket ediyordu şimdi çok yavaşladı normal mi bu
Nurtrky Ayseee38 artık yeri ve suyu azaldığı için doğuma yakın hareket azalıyor ama düzenli hissetmiyorsnz mutlaka dr gidin doğum habercesi olabilir
Haticeozensen Ayseee38 aynı şikayete gitmiştim 38ç hafta da tatlı, çikolata vs yiyip TV karşısına uzan 2 saat boyunca hareketlerini say demişti doktorum :)
ayse12211 Minikpandam1 ben bi kaç gündür çok yoğunum. Bi haftadır nerdeyse hiç durmuyorum. Benimde bebeğim hiç hareket etmiyor. Çok korkuyorum :( 22 haftalık hamileyim