Kızlar dun dr a gıttgım de rahım duvarımın ınceldıgını 2′5 cm genıslıgımın oldugunu soyledı. 4 aylık hamıleyım erken dogum yada dusuk rıskının oldugunu soyledı. Progestan basladı hormon ignesı yaptı. İliski yolculuk yasakladı. Basına gelen var mı cok fazla kafama takıyorum dun cınsıyetını ogrendım ona bıle sevınemedım 😕