Bhr74 Merhaba arkadaşlar 32 hafta 4. Günündeyim bebeğimin kilosu 1560 gr göbek bölgesinde gelişme gerliği var denildi göbek bölgesi 2 hafta geriden geliyormuş.Aramızda bu problem ile karşılaşan varmı ne yapmam gerekiyor.
Dila71 Bhr74 benimde öyle canım yediklerime dikkat ediyorum protein ağırlıklı besleniyorum ama doktor genetik dedi eğer fark artarsa sezeryan ile erken alacakmış bebeği 🤷
ZeynepSaremom Bhr74 benim ilk bebeğimde öyleydi..34 haftalikken hastaneye yattım 37 de doğurdum bebeğimi.. Ciğer geliştirici vs vurdular.. Karın çevresi küçük olduğu için gözetim altında tutmak istediler.. 2350 gr doğdu..Suan 2 yaşında 🌼
Bhr74 Dila71 aynı şeyler bizede söylendi kalp atışları haraketleri çok iyi ama insan üzülüyor ptesi perinatolojiye gideceğz bakalım
Bhr74 ZeynepSaremom aynı durumdayız inş herhangi bir sıkıntı çıkmaz teşekkür ederim verdiğiniz bilgi ve tecrübe için