edauyanik gazetecianne ben devlete gidiyorum şuan 34+3 hiç bir kere bile kilosunu söylemediler 👀sinir oluyorum ya ptesi bidaha gitcem sorcam yine kilosunu şansıma söylerse sanki neden söylemiyorlar anlamıyorum
elisss_61 gazetecianne Benim de öyle oldu özelde hep aynı doktora gitmediğim halde daha iyi çıkıyor kilosu özelin ultrasonları daha iyi galiba dicem ama doğmadan da bilemeyiz ki hangisi doğru 🤔