Kızlar özür dileyerek bişry sormak istiyorum. Biraz kabızlığım var büyük abdestte zorlayınca pembe lekeler geldi açık pembe hafif kahveye karışık. Zaten kahverengi geliyordu. Bide çok yeni hamileyim kızlar daha kese görünmedi beta 1358 çıktı. Böyle leke olması normal mi kızlar korkuyorum yerleşme kanamasına benzettim rengini